Veelgestelde vragen
Hier hebben we de antwoorden op veelvoorkomende vragen over onze cursussen en diensten verzameld om u snel van dienst te zijn. Blader door de categorieën voor informatie over cursusaanbod, inschrijvingen en online deelname. Vindt u niet wat u zoekt? Ons team helpt u graag verder.
Waar wordt de cursus gegeven?
De cursussen worden gegeven bij de Onderwijsdesk te Laren.
Ons adres is Schoutenbosje 5, 1251 LE Laren
Een aantal cursussen worden als onlinecursus aangeboden. Dit staat specifiek vermeld bij de betreffende cursus.
Ik heb geen bevestiging ontvangen, wat moet ik nu doen?
Het kan zijn dat de bevestiging van de inschrijving in de ongewenste e-mailbox of spambox terecht is gekomen. Mocht de bevestiging hier ook niet in staan, neem dan contact op info@onderwijsdesk.nl.
Ik heb na de inschrijvingsbevestiging niets meer gehoord. Gaat de cursus wel door?
Je ontvangt een paar dagen voorafgaand aan de cursusdag een e-mail met nadere informatie over de betreffende cursusdag. Check hiervoor ook de spambox/ongewenste e-mailbox, soms komt de e-mail hierin terecht. Mocht je een paar dagen voor aanvang van de cursus niets ontvangen hebben, neem dan contact met ons op via info@onderwijsdesk.nl.
Kan ik een cursus online volgen die op locatie gegeven wordt?
Het is helaas niet mogelijk online deel te nemen aan cursussen die op locatie gegeven worden.
De genoemde cursusdag op de website kan ik niet, wordt de cursus later nog een keer gegeven?
Er wordt voortdurend gewerkt aan de planning van de cursussen. Zodra nieuwe cursusdata bekend zijn, worden deze op de website geplaatst. Je kunt altijd een e-mail sturen waarin je je belangstelling voor nieuwe cursusdata aan ons doorgeeft.
Ik ben ziek, kan een collega mijn plaats innemen?
Wat vervelend dat je verhinderd bent of niet in staat bent de cursus te volgen. Het is mogelijk dat een collega je plaats inneemt. Graag ontvangen wij de naam en het e-mailadres van je collega. Deze gegevens hebben wij nodig voor het te versturen certificaat.